Суддівський лікнеп від Комітету арбітрів ФФУ

Випуск 2: голкіпер ударом від воріт посилає м’яч собі в сітку

«Незнання законів не звільняє від відповідальності за їх недотримання»: давня мудрість не втрачає актуальності в усіх сферах людської життєдіяльності, зокрема, у професійному футболі. Правила треба знати, і в цьому читачеві допоможе дана рубрика, яку спільними зусиллями вестимуть УПЛ та Комітет арбітрів ФФУ.

ЗАПИТАННЯ

Чи може бути зарахований гол за ситуації, коли після удару від воріт м’яч потрапляє у власні ворота?

ВІДПОВІДЬ

Ні. М’яч, забитий безпосередньо після удару від воріт, може бути зарахований тільки у ворота суперника. Якщо м’яч потрапляє у власні ворота, не залишивши межі штрафної площі, арбітр призначає повторний удар від воріт. Якщо м’яч потрапляє у власні ворота, залишивши межі штрафної площі, арбітр призначає кутовий на користь команди-суперниці.

ДЖЕРЕЛО

«Правила гри 2017/18», Правило 16.

Офіційний сайт Прем’єр-ліги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *