Суддівський лікнеп від Комітету арбітрів ФФУ

Випуск 5: чи зараховується м’яч, забитий за присутності зайвої особи на полі?

«Незнання законів не звільняє від відповідальності за їх недотримання»: давня мудрість не втрачає актуальності в усіх сферах людської життєдіяльності, зокрема, у професійному футболі. Правила треба знати, і в цьому читачеві допоможе дана рубрика, яку спільними зусиллями вестимуть УПЛ та Комітет арбітрів ФФУ.

ЗАПИТАННЯ

Чи зараховується м’яч, забитий за присутності зайвої особи на полі?

ВІДПОВІДЬ

Тут кілька ситуацій. Якщо зайвою особою (тобто тим, кого не внесено в офіційний рапорт арбітра) є хтось із гравців — на полі, запасний, замінений, вилучений — або офіційний представник команди, котра забила м’яч, — взяття воріт не зараховується. Якщо зайвою особою є хтось із гравців — на полі, запасний, замінений, вилучений — або офіційний представник команди, котра пропустила м’яч (або стороння особа, що не втручалась у гру), — таке взяття воріт зараховується. Крім того, як зазначають Правила: «В усіх випадках арбітр має змусити зайву особу залишити межі поля».

ДЖЕРЕЛО

«Правила гри 2017/18», Правило 03, пункт 9.

Офіційний сайт Прем’єр-ліги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *