Суддівський лікнеп від Комітету арбітрів ФФУ

Випуск 7: чи зараховується гол, якщо м’яч, який летить у ворота, зупиняє стороння особа?

«Незнання законів не звільняє від відповідальності за їх недотримання»: давня мудрість не втрачає актуальності в усіх сферах людської життєдіяльності, зокрема, у професійному футболі. Правила треба знати, і в цьому читачеві допоможе дана рубрика, яку спільними зусиллями вестимуть УПЛ та Комітет арбітрів ФФУ.

ЗАПИТАННЯ

Чи зараховується гол, якщо м’яч, який летить у ворота, зупиняє стороння особа?

ВІДПОВІДЬ

Ні. Ця ситуація прописана у Правилах: «Якщо гра була зупинена, а втручання було збоку сторонньої особи, гра поновлюється спірним м’ячем». Тут необхідно зробити пояснення: стороння особа (outside agent) — той, хто не внесений у офіційний рапорт матчу (вболівальники, кореспонденти, хлопчики, які подають м’ячі тощо); зайва особа (extra person) — той, хто внесений у рапорт, але не має права перебувати на полі (тобто гравці — запасні, замінені, вилучені або офіційні представники).

ДЖЕРЕЛО

«Правила гри 2017/18», Правило 03, пункт 7.

Офіційний сайт Прем’єр-ліги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *