Суддівський лікнеп від Комітету арбітрів ФФУ. Випуск 18

Випуск 18: чи зараховується м’яч, забитий гравцем без бутси на нозі?

«Незнання законів не звільняє від відповідальності за їх недотримання»: давня мудрість не втрачає актуальності в усіх сферах людської життєдіяльності, зокрема, у професійному футболі. Правила треба знати, і в цьому читачеві допоможе дана рубрика, яку спільними зусиллями вестимуть УПЛ та Комітет арбітрів ФФУ.

ЗАПИТАННЯ

Чи зараховується м’яч, забитий гравцем без бутси на нозі?

ВІДПОВІДЬ

Так. Читаємо правила: «Якщо гравець випадково втрачає бутсу або щиток, він має якнайшвидше повернути їх на місце, але не пізніше, ніж коли м’яч вийде з гри. Якщо перед цим футболіст грає у м’яч та/або забиває його у ворота, гол зараховується».

ДЖЕРЕЛО

«Правила гри 2017/18», Правило 04, пункт 2.

Офіційний сайт Прем’єр-ліги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *