Суддівський лікнеп від Комітету арбітрів ФФУ. Випуск 20

Випуск 20: чи повинен рефері дозволити дограти атаку й уже потім дати фінальний свисток?

«Незнання законів не звільняє від відповідальності за їх недотримання»: давня мудрість не втрачає актуальності в усіх сферах людської життєдіяльності, зокрема, у професійному футболі. Правила треба знати, і в цьому читачеві допоможе дана рубрика, яку спільними зусиллями вестимуть УПЛ та Комітет арбітрів ФФУ.

ЗАПИТАННЯ

Чи повинен рефері дозволити дограти атаку й уже потім дати фінальний свисток?

ВІДПОВІДЬ

Ні. Поняття «догравання атаки» у Правилах немає. Натомість там указано: «Кожний матч контролюється арбітром, який має виняткові повноваження щодо забезпечення дотримання Правил… Арбітр повинен ухвалювати рішення в силу своїх можливостей відповідно до Правил та «духу гри» на підставі власної думки. Рішення арбітра… є остаточними».

ДЖЕРЕЛО

«Правила гри 2017/18», Правило 05, пункти 1 і 2.

Офіційний сайт Прем’єр-ліги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *