Суддівський лікнеп від Комітету арбітрів ФФУ. Випуск 21

Випуск 21: чи зараховується гол, якщо м’яч залітає у ворота, перед тим влучивши в обличчя рефері?

«Незнання законів не звільняє від відповідальності за їх недотримання»: давня мудрість не втрачає актуальності в усіх сферах людської життєдіяльності, зокрема, у професійному футболі. Правила треба знати, і в цьому читачеві допоможе дана рубрика, яку спільними зусиллями вестимуть УПЛ та Комітет арбітрів ФФУ.

ЗАПИТАННЯ

Чи зараховується гол, якщо м’яч залітає у ворота, перед тим влучивши в обличчя рефері?

ВІДПОВІДЬ

Так, якщо асистенти арбітра або четвертий рефері вважають, що м’яч був забитий правильно.

ДЖЕРЕЛО

«Правила гри 2017/18», Правило 05, пункти 2 і 3; Правило 09, пункт 2.

Офіційний сайт Прем’єр-ліги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *