Суддівський лікнеп від Комітету арбітрів ФФУ. Випуск 23

Випуск 23: чи може рефері змінити своє рішення, зрозумівши, що воно помилкове?

«Незнання законів не звільняє від відповідальності за їх недотримання»: давня мудрість не втрачає актуальності в усіх сферах людської життєдіяльності, зокрема, у професійному футболі. Правила треба знати, і в цьому читачеві допоможе дана рубрика, яку спільними зусиллями вестимуть УПЛ та Комітет арбітрів ФФУ.

ЗАПИТАННЯ

Чи може рефері змінити своє рішення, зрозумівши, що воно помилкове?

ВІДПОВІДЬ

Залежно від ситуації. Правила пояснюють: «Арбітр не може змінити рішення, зрозумівши, що воно помилкове, або за порадою іншої офіційної особи матчу, якщо гру було поновлено або арбітр подав сигнал про закінчення першого тайму чи другого… та залишив поле для гри чи завершив матч».

ДЖЕРЕЛО

«Правила гри 2017/18», Правило 05, пункт 1.

Офіційний сайт Прем’єр-ліги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *