Суддівський лікнеп від Комітету арбітрів ФФУ. Випуск 26

Випуск 26: чи може арбітр у другому таймі компенсувати помилковий хронометраж першого?

«Незнання законів не звільняє від відповідальності за їх недотримання»: давня мудрість не втрачає актуальності в усіх сферах людської життєдіяльності, зокрема, у професійному футболі. Правила треба знати, і в цьому читачеві допоможе дана рубрика, яку спільними зусиллями вестимуть УПЛ та Комітет арбітрів ФФУ.

ЗАПИТАННЯ

Чи може арбітр у другому таймі компенсувати помилковий хронометраж першого?

ВІДПОВІДЬ

Ні. Правила стверджують: «Арбітр не повинен компенсувати помилковий хронометраж тривалості першого тайму, змінюючи тривалість другого».

ДЖЕРЕЛО

«Правила гри 2017/18», Правило 07, пункт 3.

Офіційний сайт Прем’єр-ліги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *