Суддівський лікнеп від Комітету арбітрів ФФУ. Випуск 32

Випуск 32: чи можна розіграти 11-метровий удар?

«Незнання законів не звільняє від відповідальності за їх недотримання»: давня мудрість не втрачає актуальності в усіх сферах людської життєдіяльності, зокрема, у професійному футболі. Правила треба знати, і в цьому читачеві допоможе дана рубрика, яку спільними зусиллями вестимуть УПЛ та Комітет арбітрів ФФУ.

ЗАПИТАННЯ

Чи можна розіграти 11-метровий удар?

ВІДПОВІДЬ

Так. У Правилах прописано: «М’яч може бути забитий у ворота безпосередньо з 11-метрового удару… Гравець, який виконує 11-метровий удар, має спрямувати м’яч уперед… Усі гравці, крім того, який виконує удар, повинні розташовуватися… за межами штрафної площі… М’яч увійшов у гру, коли, після удару ногою, очевидно рухається».

ДЖЕРЕЛО

«Правила гри 2017/18», Правило 14, пункт 1.

Офіційний сайт Прем’єр-ліги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *