Суддівський лікнеп від Комітету арбітрів ФФУ. Випуск 36

Випуск 36: якщо голкіпер тримає м’яч на одному пальці руки, чи може гравець-суперник атакувати його?

«Незнання законів не звільняє від відповідальності за їх недотримання»: давня мудрість не втрачає актуальності в усіх сферах людської життєдіяльності, зокрема, у професійному футболі. Правила треба знати, і в цьому читачеві допоможе дана рубрика, яку спільними зусиллями вестимуть УПЛ та Комітет арбітрів ФФУ.

ЗАПИТАННЯ

Якщо голкіпер тримає м’яч на одному пальці руки, чи може гравець-суперник атакувати його?

ВІДПОВІДЬ

Не може. Вивчаємо Правила: «Вважається, що воротар контролює м’яч, коли… торкнувся до м’яча будь-якою частиною рук, за винятком ситуації, коли м’яч випадково зрикошетив від воротаря або ж той відбив удар… Супернику не можна вступати в єдиноборство з воротарем, який контролює м’яч у руках».

ДЖЕРЕЛО

«Правила гри 2017/18», Правило 12, пункт 2.

Офіційний сайт Прем’єр-ліги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *