Суддівський лікнеп від Комітету арбітрів ФФУ. Випуск 38

Випуск 38: якщо під час пробиття пенальті воротар порушує правила, чи може інший гравець повторити виконання?

«Незнання законів не звільняє від відповідальності за їх недотримання»: давня мудрість не втрачає актуальності в усіх сферах людської життєдіяльності, зокрема, у професійному футболі. Правила треба знати, і в цьому читачеві допоможе дана рубрика, яку спільними зусиллями вестимуть УПЛ та Комітет арбітрів ФФУ.

ЗАПИТАННЯ

Якщо під час пробиття пенальті воротар порушує правила, чи може інший гравець повторити виконання?

ВІДПОВІДЬ

Так. У Правилах вказано: «Гравець, який виконує 11-метровий удар, має бути чітко визначений». Далі в тексті немає пункту, який би забороняв іншому футболісту повторити виконання пенальті. А це означає: все, що не заборонено, дозволяється.

ДЖЕРЕЛО

«Правила гри 2017/18», Правило 14, пункт 1.

Офіційний сайт Прем’єр-ліги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *